Италияда дунёдаги энг йирик самолёт қурилиши бошланди. У шамол электростанциялари учун ишлаб чиқилган янги турбиналарнинг улкан парракларини ташишга мўлжалланган.
Турбиналарнинг парраклари 104 метр узунликка эга — бу амалдаги парраклардан 30 метрга узунроқ. Шу боис улар кўпроқ шамол энергиясини ушлаб, электр ишлаб чиқаришда самарадорликни сезиларли даражада оширади, деб ёзмоқда Europulse.
Бироқ асосий муаммо — уларни ташиш имконияти йўқлиги бўлди. Конструкция сабабли пичоқларни қисмларга ажратиб бўлмайди. Юк машиналари бурилиш ва туннелларда қийинчиликка дуч келади, кемалар ва вертолётлар ўлчам жиҳатидан мос келмайди, дирижабллар эса бундай оғир юкни кўтара олмайди.
Ечим сифатида улкан янги самолёт лойиҳаси танланди. Унинг баландлиги 24 метр (олти қаватли уй билан тенг), узунлиги 108 метр, қанотларининг қулочи эса 80 метрга етади.
Мутахассисларнинг фикрича, бу самолёт шамол энергетикаси соҳасидаги инқилобий ечимлардан бири бўлиб, қайта тикланувчи манбалардан электр ишлаб чиқариш жараёнини арзонлаштиради.